حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 300

 

نوع ارتباط: دستگاه های حضور و غیاب یا از طریق شبکه اطلاعات خود را به منبع ارسال می کنند یا بصورت بی سیم عمل کرده و یا تنها سازگار با استفاده از کارت های حافظه (فلش) هستند. در صورت انتخاب گزینه مربوط به ورود و یا خروج پنجره ای بر روی صفحه ظاهر می گردد که پرسنل باید ظرف مدت 10 ثانیه انگشت خود را به سنسور نزدیک کرده و یا از کارت استفاده نمایند. چهره خوانی : چـهره خـوانـی به این مـعـنـا است که شما فـقــط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید. … به فعالیت ، اثر انگشت هر فردی که باید رفت و آمد او کنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . فیس آیدی از نوعی تشخیص عمقی استفاده میکند و دارای سنسورهای مادون قرمز است و بدین ترتیب، دوربین آیفون در واقع به جای تصویر یا مدلی سهبعدی، یک تصویر واقعی از چهره شما را اسکن میکند. برای خرید دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش با امکان تشخیص چهره میتوانید با قسمت فروش شرکت با شماره 02184288 تماس حاصل فرمائید. گذر کنترل ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین سیستمهای امنیتی با قیمت مناسب وخدمات پس از فروش.

 

 

این شرکت ها دستگاه های خود را با امکانات و قابلیت های متفاوت و البته قیمت های متفاوتی عرضه می کنند. هر بار که کارگران وارد محیط کار می شدند ، مجبور بودند از کارت حضور و غیاب استفاده کنند. ویژگی های بیومتریک منحصر به فرد هستند، که مانع از ثبت زمان کارکنان به جای دوستان خود می شود که در محل کار حضور ندارند. قابلیت های گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مدیریت توانا را نسبت به سایر نرم افزارهای موجود متمایز و برجسته می سازد. در واقع نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان موجب می گردد تمامی امور و فرآیندهای آموزشگاه بصورت منظم و دقیق اجرا و کنترل شود که این یکپارچگی تاثیر شایانی در کیفیت خدمت رسانی می گذارد. البته در عمل، حتی برخی اوقات این پشتیبانی تا بیش از 20 سال ادامه داشته است و هنوز دستگاههای فوقالعاده PW 1100 در گوشه و کنار کشور در حال خدمت هستند. برخی از لپتاپها دارای یک شکاف کوچک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند.

 

  • ارتباط : (TCP/IP) LAN شبکه
  • گزینه Face ID & Passcode را انتخاب کنید
  • گزارش ماهانه
  • ثبت حضور غیاب با کارت بدون تماس و اثر انگشت
  • قفل الکترونیکی آنلاین و آفلاین | Electronic Online And Offline Lock
  • اثر انگشت
  • دکمه گزارش را کلیلک نمایید تا گزارش مورد نظر باز شود
  • تنوع محصولات

در صورت مخدوش شدن برچسب شماره سریال و یا هولوگرام روی کارت حافظه و یا باز شدن دستگاه، گارانتی فاقد اعتبار میباشد. به این دستگاه ها “سیستم حضور و غیاب” یا “سیستم کنترل تردد” گفته می شود. ارسال sms یادآوری بدهی و قسط ها که البته با وجود گزینه ای در نرم افزار می توان sms های اطلاع رسانی را به طور اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت در زمان های خاصی ارسال نمود. پس از تکمیل برنامه درسی تمامی کلاس ها ، می توان به سادگی از بخش گزارشات از آن پرینت گرفت و برنامه ها را در اختیار دانش آموزان قرار داد. متاسفانه به دلیل ضعف موجود در پرتال های موجود و عدم تمرکز بر روی بخش تهیه گزارشات ، کارنامه و نمودارهای های کیفی شاهد عدم نارضایتی مدیران بوده ایم. به سادگی انتخاب هر چند کلاس در هر چند درس و در هر بازه زمانی دلخواه سیستم به صورت اتوماتیک گزارش جامعی را جهت کمک به تحلیل مدیران نسبت به ارزیابی تحصیلی دانش آموزان فراهم می نماید. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد. تمام سعی این واحد این است که دستگاه شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کرده و به دست شما برساند.

تعمیرکاران ما در واحد تعمیر دستگاه حضور و غیاب محصولات تمامی برندهای تولید کننده این دستگاه را تعمیر می کنند. سیستم های بیومتریک میتوانند از اثر انگشت کارمندان برای تأیید هویت شخصی که حضور و غیاب انجام میدهد، استفاده کنند. خیس بودن و همچنین تمیز نبودن انگشت منجر میشود که تاچ آیدی نتواند به جزئیات انگشت شما دسترسی پیدا کند، بنابراین در این شرایط اسکنر نمیتوانید شما را شناسایی کند. پیش از انجام هر کاری ابتدا سنسور های جلوی آیفون و محل نصب این سنسور ها را با یک پنبه یا دستمال مناسب به خوبی تمیز کنید. به عبارتی از هرگونه اطلاعات موجود در نرم افزار و مرتبط با دانش آموزان می توان جهت فیلتر نمودن اطلاعات نمرات دانش آموزان و تهیه گزارش و یا ارسال sms استفاده نمود. در این بخش شما می توانید زنگ ها را به صورت تک زنگ نیز مشخص نمائید و همچنین می توان تعداد زنگ ها و ساعت های آن ها را بدون هیچگونه محدودیتی تعیین نمود.

در واقع می توان گفت گروه نرم افزاری ویسمن با ارائه نرم افزارهای تخصصی خود در حوزه کنترل دسترسی درصدد است به مدیران کمک کند تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند. یکی از مشکلات موجود ، عدم رضایت مدیران مدارس از وب سایت های ارائه شده به آنها می باشد. یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین و در عین حال در دسترس ترین راهکارهای ارتباطی والدین و مدارس SMS می باشد که می تواند بسیاری از این مشکلات را با شیوه ای راحت تر حل نماید. برای حل این مشکل از یک قضیه ی ریاضی استفاده می کنیم. با توجه به استفاده فراوان از این دستگاه لازم است نکاتی را درمورد خرابی های این دستگاه ها ذکر کنیم. با توجه به این نیازمندیها، دستگاه حضور و غیاب پایوفای با بهرهگیری از تکنولوژیهای به روز و به صورت بومی طراحی شده است. ماژول مالی نرم افزار آموزشگاه بهسامان به دو صورت نرم افزار حسابداری آموزشگاه و سیستم مالی برای آموزشگاه های کوچکتر قابل استفاده می باشد. سیستم اتوماسیون آموزشگاه بهسامان مورد تایید 100 ها آموزشگاه برتر در سراسر کشور می باشد.نرم افزار مدیریت آموزشگاه بهسامان نخستین و جامع ترین نرم افزار مدیریت آموزشگاهی تحت وب در کشور است. اتوماسیون آموزشگاهی بهسامان، ماژول حضور و غیاب قابلیت کنترل تردد کارکنان و اساتید را نیز دار می باشد. در این زیر سیستم حق التدریس اساتید و کارکنان براساس نوع قرارداد مشخص و فیش های حقوقی صادر می گردد تمام ضوابط ، بندها و تبصره ها در قرار داد در این نرم افزار مشخص می گردد.


برچسب‌ها :

دوشنبه 29 / 2 / 1399 - 5:39 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 326

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند . اگر بخواهید وب سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید از این زبان با بالاترین کیفیت استفاده شده باشد. امروزه این امر با نرم افزار حضور و غیاب ساده تر شده است .این نرم افزار کمک میکند تا زمان صرف شده برای محاسبه زمان حضور و غیاب کارکنان بسیار کمتر شده و عاری از خطاهای انسانی شود. در سال های اخیر بیشتر سازمان های مختلف به نوعی از دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب برای بررسی و ثبت زمان شروع و پایان ساعات کاری کارمندان استفاده می کنند. سپس تاریخ پایان تخصیص موقت الگوی کاری را در کادر مربوطه وارد نمایید. برنامه حضور غیاب فراتکنو در قسمت تعریف الگوی کاری دارای آپشن های زیادی از جمله امکان تعریف تاخیر و تعجیل، نحوه ی محاسبه ی اضافه کار، شبکاری و … می باشد. قوانین کم کاری ۶ . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه میکند و تنها در صورت تطابق، به فرد اجازه ورود میدهد.

گرچه چینیها از انگشت نگاری در اکثر زمینه ها استفاده میکردند اما محققان بر این باورند که آنها از منحصر به فرد بودن شکل هندسی اثر انگشت آگاهی کافی نداشتند. این دستگاه جز جدیدترین و کامل ترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ دستگاه Secure-IO به منظور امنیتی بیشتر مابین مابین دستگاه کنترل تردد و سخت افزار مورد استفاده (مانند قفل برقی) قرار می گیرد و کدهای ارسالی توسط دستگاه را رمزگذاری می نماید. بازشناخت چهره استفاده های فراوانی در شناسایی بزهکاران، کارتهای اعتباری، سیستمهای امنیتی و موارد متعدد دیگر داشته و بدلیل کاربردهای فراوان، در سالهای اخیر، مورد توجه قرار گرفته است. در گذشته سیستم های بیومتریکی مبتنی بر اثر انگشت برای مسایل پلیسی و جنایی مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه این سیستمها برای موارد کنترلی و امنیتی سازمان ها و ادارات نیز استفاده می شود. دوره های آموزشی شرکت دنیای پردازش جهت ارتقاء دانش کاربران برنامه PWKara، از سالها پیش در محل شرکت برگزار و در پایان هر دوره گواهینامه معتبر صادر می شود. با پایان رسیدن نصب ، سیستم نیاز به راه اندازی مجدد دارد.

  • با تغییرات چهره و نور تقریبا ثابت است
  • تحت وب بودن تمامی سیستمها
  • 5 * 140.6 * 185.2 میلی متر (طول ، عرض ، ضخامت) <--307
  • 1-فواید تست زنی زماندار

در پایان هر ماه میتوان از دستگاه حضور و غیاب گزارشی را گرفت که در ان ورود و خروج و ماموریت ها در ان ثبت شده است . نرم افزار حضور و غیاب PWKara سالهاست زمان شما را برایتان نگهداری میکند. امروز مفتخریم که ویدیوهای آموزشی تهیه شده به دست اساتید مجرب و با سواد را در اختیار مشتریان میگذاریم تا در هر زمان و مکان به این محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. زیرا باعث خواهد شد کاربرانی که از این طریق سایت را بازدید می کنند با ظاهری متفاوت و استانداری رو به رو شوند. امروز در انزل وب سعی کردیم که روش های جدیدی برای قفل کردن گوشی در اندروید را به شما معرفی کنیم. امروزه با توجه به استفاده زیاد کاربران از تلفن های هوشمند و تبلت ها داشتن یک وب سایت Responsive یا واکنشگرا خیلی مهم و ضروری می باشد. …. براي كنترل سيستم سرمايش و گرمايش كه به وسيله دستگاه تهويه مطبوع انجام مي … و در نهایت سیستم هوشمند دمای آب ایده ال شما را تنظیم کرده و هنگام ورود شما کلیه امور انجام ….. دستگاه های حضور و غیاب سری رادن مجهز به سنسور اثر انگشت -کارت هوشمند - کارت شبکه - WIFI و فلش مموری می باشد.این شرکت با بیش از ۳۰۰۰۰ شرکت همکاری دارد و دارای نمایندگی در سراسر کشور است. آموزش کسب درآمد از ۴۰۰ شغل و کار پر درآمد ، شغل جدید برای کار جویان , شغل های خوب با … برای کلیه کارخانجات صنعتی و تمامی تولیدکنندگان کوچک و بزرگ قابل استفاده و ….

تاپیک جامع واردات بدون واسطه انواع کالکتور گیم و تجهیزات تولید محدود| The Division … مشاوره برای احداث یک تولیدی کوچک … تو فکر احداث یه تولیدی کوچیک هستم میخوام بهم ایده بدین ….. • قابلیت انعطاف با انواع دوربینهای مداربسته موجود: این سیستم قادر است با تمامی دوربینهای مداربسته تعدادی شرکت معتبر موجود، از قبیل آنالوگ و دیجیتال ارتباط برقرار نموده و بدون نیاز به سیستمهای واسط، تصاویر آنها را پردازش کند. این شرکت با توجه به نیاز مشتریان شروع به عرضه مستقیم گیت های ورود و خروجی ادارات با قیمت استثنایی و بدون پرداخت هزینه اولیه کرده است. نرم افزار حسابداری هلو 8 اسمارت از قابلیت های جدیدی از جمله اضافه شدن اسمارت پنل، امکان تشخیص چهره (face detection) و بک آپ گیری از بانک اطلاعات در فضای ابری (cloud storage) برخوردار گردیده است. ویژگی که برای اکثر طرفداران این گجتها مورد اهمیت واقع است قابلیت نصب سیمکارت و کارت حافظه بوده که با کمک میکروفون و اسپیکر داخلی، مدل Modio را به یک تلفن همراه مچی تبدیل شده است. این دستگاهها گرانترین نوع بوده و بهترین قابلیتها را ارائه میکنند.

بعد برای رسیدن به آن برنامهریزی میکنند. دستگاههای کوچک خانگی معمولا ٢٠٠ کیلوگرم در ساعت قند خرد میکنند. … های تولید روغن در کشور ما نیز به صورت کارخانجات بومی و کوچک درآید . شرکت Modio یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر G-tab است که یکی از شرکت های چینی مطرح و زبانزد در کیفیت محصولات خود می باشد. عموماً در سیستمهای بیومتریک از دو نوع ویژگی مختلف افراد جهت شناسایی استفاده میشود که در ذیل به آنها اشاره میکنیم. همچنین، می توانید با دو بار ضربه زدن بروی صفحه ی نمایش گوشی خود آن را فعال کنید. دستگاه حضور و غیاب MB20 جدیدترین دستگاه حضور و غیاب که دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با قابلیت تعریف تشخیص چهره، اثرانگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . همانطور که اشاره کردیم، قابلیت شناسایی همزمان اثر انگشت هم در این مدل وجود دارد. روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند.

البته دستگاه های دیگه ای هم هست ارزونتره. آگهی های دستگاه تولیدی کوچک. بطور میانگین قیمت دستگاه های حضور و غیاب در اصفهان 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. پروژه وب سایت جهان گستر پارس در زمینه تولید کننده دستگاه حضور و غیاب توسط شرکت مشاورین انفورماتیک بینا طراحی و پیاده شده است. به همین جهت می توان در محیطهای باز از آن استفاده نمود. MW01 این شرکت همان W101 مشهور است با این تفاوت که ایرادی از این مدل نمی توان گرفت . داشتن یک دوربین قوی و با کیفیت به همراه یک الگوریتم پیشرفته و مدرن، این دستگاه را به یک ابزار حضور و غیاب پیشرفته تبدیل کرده است. بهره مندی از تکنولوژی روز و طراحی پیشرفته امکان تولید دستگاه حضور و غیاب با حافظه ی نامحدود را فراهم آورده است. ایمیل لطفا ایمیل را وارد نمایید. نام لطفا نام را وارد نمایید. لطفا اگه از دستگاههای خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی تولید جوانه گندم ، جو ، ماش و . شرکت تولیدی صنعتی نوین ماشین زیر مجموعه پارک علم و فناوری فارس و وظارت علوم تحقیقات و فناوری میباشد. شرکت جهان گستر پارس با تجربه ۱۷ سال فعالیت در زمینه ساخت و تولید دستگاه ها و تجهیزات اتوماسیون اداری و صنعتی با تمرکز روی محصول حضور و غیاب فعالیت می کند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب PW1600 با واحد فروش به شماره 84288 تماس حاصل فرمائید.


برچسب‌ها :

دوشنبه 29 / 2 / 1399 - 2:39 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 298

شما در آی تی بازار می توانید پایین ترین قیمت کالاهای دیجیتال مانند انواع دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت را از بین تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان اصلی و نمایندگان فروش دریافت نمایید. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش دستگاه حضور و غیاب ELMOSANAT قیمت گذاری شده است. دستگاه های مناسب تعداد پرسنل بالا قیمت بالا تر نیز دارند. مسلمأ پیگیری زمان تردد پرسنل موجب می شود تا مدیران هر مجموعه بتوانند میزان تعهد کارکنان را نسبت به کار خود بسنجند و سیاست های کاری خود را بر اساس تعداد روزهای کاری کارمندان پیاده کنند. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. شرکت تسنیم یکی از تولیدکنندگان سیستمهای کنترل تردد، حضور و غیاب، پلاک خوان، گیت کنترل تردد و غیره میباشد. شرکت سامانه های بُعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب، کنترل دسترسی، کنترل تردد، تشخیص چهره محصول MB-908 را به بازار معرفی کرده است.

با رعایت چند نکته اساسی و مهم می توان سیستم حضور و غیاب مناسب و متناسب با مجموعه خود انتخاب و خریداری نمود. در این بخش از نرم افزار می توان تنظیمات بردها را اعمال کرد. در نقطهی مقابل، مدیریت ذرهبینی و اعمال قوانین بیش از حد، روی تصمیمگیریها و پیشرفت کارمندان تأثیر منفی خواهد گذاشت. پارامتری که باید انتخاب کرد، تعداد فیلترهایی که باید اعمال شوند و ابعاد فیلترها است. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. در همین راستا و با توجه به مشکلات مدیران در زمینه حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل، شرکت جهان گستر پارس اقدام به تولید سیستم حضور و غياب کرده تا بتواند کمکی در راه رفع مشکلات مدیران کشور نماید. نرم افزار سروری جدید پاناسونیک WV-ASF900، توانایی تشخیص چهره را به سیستم نظارتی تحت شبکه شما میفزاید. SDK توسعه یافته برای توسعه کاربردهای بیومتریکی تحت وب و شبکه در نظر گرفته شده است. یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرد،گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش و نحوه پشتیبانی شرکت فروشنده است. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضوروغیاب رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود . بیشتر شرکتهای حضور و غیاب بعد از فروش دستگاه ، مدتی (3ماه تا یکسال) را بعنوان پشتیبانی رایگان در نظر می گیرند و پس از پایان این مدت ارائه خدمات و پشتیبانی در قبال دریافت هزینه صورت خواهد گرفت.

 

سئوالی که برای اکثر کارفرمایان یک مجموعه مطرح بوده این است که آیا با توجه به هزینه کمی که برای یک دستگاه حضور و غیاب ارزان داده شده فقط امکان استفاده برای حضور و غیاب هست یا امکان کنترل افراد نیز وجود دارد؟ آیا دستگاه لیزر جنتل مکس پرو ساخت ۲۰۱۵ با جنتل مکس پرو ۲۰۱۸ فرق دارد؟ آیا صفحه نمایش امکان لمسی (Touch) دارد؟ اگر میخواهید اطلاعاتی در رابطه با سیستم اسکن و دوربین حرفهای این دستگاه و همچنین صفحه نمایش تمام لمسی آن به دست بیاورید، اطلاعات آن را از بخش محصولات ما مطالعه کنید. عوامل خیلی زیادی روی قیمت این دستگاه ها تاثیر می گذارد که در این بخش برخی از مهمترین این عوامل را بررسی می کنیم. در این ویدئو میتوانید اطلاعات جامع و کاملی دربارهی دستگاه حضور غیاب جهان گستر پارس و مدلها و لیست قیمت آنها ببینید! از آنجا که این دستگاه دارای سیستم عامل لینوکس می باشد توانسته است ویژگی های نرم افزاری منحصر بفردی را برای کاربران فراهم سازد. زاویه دید سیستم چندان مهم نیست.

 

  • عدم کارکرد وایرلس دستگاه حضور و غیاب
  • 21دستگاه حضور غیاب پیشگامان ماندگار مدل دماوند
  • 1 ماه و 23 روز پیش
  • 12- شفافیت در کار و مطلع کردن کارکنان از وضعیت خود
  • 2- سنسور فراصوتی (Ultrasonic)
  • 5 ماه پیش

برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. دستگاه حضور و غیاب فقط ترددهای کارکنان را ثبت می کند. این کار باعث میشود حجم کاری سایر قسمت ها کمتر شده و زمان کمتری از کارکنان بخش اداری به هدر رود. این روزها ، بسیاری از رایانه ها ، تلفن ها ، برنامه های بانک های بزرگت مانند بانک مرکزی ، از تصدیق اثر انگشت برای دستیابی به کنترل دسترسی استفاده می کنند. پاسخ: خیر. برخی کسب و کارها ترجیح میدهند ساعت کاری کارکنان را از طریق یک کامپیوتر، برنامه ی کاربردی موبایل یا تلفن ثبت کنند. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود، افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد .

در شرکتهای بزرگ با تعداد پرسنل زیاد، دستگاهی با مشخصات فنی بالا (پردازش سریع و الگوریتم تشخیص سریع اثر انگشت و چهره) مورد نیاز است. اگر بودجه محدودی برای خرید در نظر گرفته اید می توانید از دستگاه کارت و اثر انگشت استفاده نمایید و اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید آپشنهای پیش روی شما متنوع تر خواهد بود. مثلاً اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از 2.500 نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. هنوز هم ، نسل فعلی سنسورهای نوری زیر صفحه نمایش بدون مشکل عمل می کنند. و می توانید تمامی اطلاعات پرسنلی را به صورت لیست وار در صفحه مطابق با اطلاعات ثبتی در خروجی دستگاه مشاهده نمایید.

امروزه هر دستگاه حضور و غیاب مطابق با ظرفیت تعداد مشخصی از پرسنل طراحی و ساخته می شود و تعداد پرسنل در هزینه تمام شده و هزینه فروش هر دستگاه تأثیر بسزایی دارد. سرعت شناسایی افراد در این مدل دستگاه حضور و غیاب بسیار بالاست و این شناسایی و تشخیص هویت در کمتر از 1 ثانیه صورت میگیرد. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه با کاربری های (ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد وآیفون) می توان با هزینه پایین ، به امنیت مطلوب دست یافت. از مزایای دیگر این اپلیکیشن، قابلیت ویرایش اطلاعات و برنامههای آتی است. اتوماسیون مدیریت حضور و غیاب به کارکنان اجازه دسترسی به بسیاری از اطلاعات کاری خود از جمله، بررسی برنامه های جاری و ساعت های کاری، آینده و میزان مرخصی و استعلاجی را می دهد. نرم افزارهای حضور و غیاب در سه نوع نرم افزار تحت ویندوز، تحت وب و اپلیکیشن اندروید وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند.


برچسب‌ها :

دوشنبه 29 / 2 / 1399 - 12:19 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 271

شاید مهمترین وظیفه ی یک دوربین مدار بسته تصویر برداری است. زمانی که دوربین مدار بسته تصاویر افراد را با پایگاه داده مقایسه می کند و تصویر فرد مورد نظر در دوربین نمی باشد به گوشی شما هشدار هایی ارسال می کند. از جمله مهمترین عواملی که قیمت این محصول را مشخص می کند کارایی و کیفیت آن است. زمانی که پاسخ شما به این سوال ها مشخص شد می توانید به آسانی سقف مشخصی از بودجه را برای خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرید. با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلی دستگاه های حضور و غیاب، انتخاب نرم افزاری مناسب و منطبق با نیازهای مجموعه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده، ارجحیت می یابد. در کل، با وجود همه ی مطالبی که گفته شد، هم اکنون درصد بسیار زیادی از کارمندان هستند که از این فناوری استفاده می کنند. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد.

  1. دریافت سیمکارت هدیه به نام خود
  2. دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  3. توانایی محاسبه حقوق و دستمزد با قابلیت فرمول نویسی
  4. 1-ابزار ثبت تردد ثبت تردد

این دستگاه از زمانی که تهیه و ساخته شده توانسته است نقش مکملی برای مدیریت یک شرکت یا یک سازمان باشد. محدودیتی در استفاده از وِب اَپ ها وجود ندارد؛ هر کمپانی و موسسهای میتواند برای سهولت دسترسی کاربرانش این وب اپها را داشته باشد. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است دقت به این امر است که آیا این توجیهات حقیقی بوده و یا دروغ های تبلیغاتی هستند. دقت نمایید که عدم ارائه راهنماهای آموزشی به معنی وابستگی دائمی شما به فروشنده و هزینه های آن خواهد بود. سنگ شکن دانه ها هزینه کارخانه سنگ شکنی سنگ معدن کروم کارخانه سنگ شکنی - تولید کننده سنگ شکن . فروشگاه سبز گستر - تامین کننده ماشین آلات باغبانی و کشاورزی -تامین قطعات … علفتراش ۴۳ سی سی sabz ZOG.

دو عامل اصلی و تعیین کننده قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. راه های ارتباطی بین دستگاه و کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب می باشد از طریق USB و شبکه می باشد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی دستگاه حضور و غیاب تهران چیست؟ مرکز این استان شهر تهران است. در همه ی تمدن های بشری در طول زمان های مختلف این یک اصل پذیرفته شده است که مردم یک مدیر سالم، درستکار، راستگوی و پای بند به قانون را می پسندند. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟ بالعکس چنانچه حقوق براساس ساعاتی کمترازکارکرد واقعی محاسبه شود،شاهدایجاد بی اعتمادی ونارضایتی کارمندان خواهیم بود که این موضوع می تواند برای شرکت مشکلاتی را ایجاد کند. 1. نرمافزار تشخیص چهره، هندسه صورت ضبط شده در یک تصویر یا ویدیو را بررسی میکند تا یک کد یا «اثر چهره» منحصربفرد ایجاد کند.

چگونه یک سیستم حضور و غیاب را در تهران سفارش دهم؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تهران با ما تماس بگیرید. اگر بخواهید مستقیما دستگاه را از طریق کابل به کامپیوتر متصل نمایید، لازم است کامپیوتر شما پورت شبکه آزاد داشته باشد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. مطمئنترین نوع دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی یا تشخیص چهرهای هستند. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. اين دستگاه به صورت پيش فرض امكان ارتباط از طريق USB، پورت شبكه و سريال را در اختيار شما قرار ميدهد. وبسایت ترجمه فا از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه مقالات انگلیسی ISI و ترجمه آنها شروع کرده و هدف آن ارائه جدیدترین مقالات انگلیسی از نشریات معتبر به همراه ترجمه فارسی میباشد.

با توجه به نوع کاربری سامانه های حضور و غیاب و حساسیت این امر، خدمات محدود، به ویژه محدود در تعداد تماس و یا ریموت، مشکلات عدیده ای را به همراه خواهند داشت. سیستم حضورغیاب به کارکنان اجازه می دهد ساعتهای ورود و خروج خود را به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاههای ساعت زن، دستگاه های بیومتریک و تلفن های همراه ثبت کنند. دستگاه Fara Ac 500 دارای طراحی خاص با استفاده از پوشش اکرلیک است. سنگ 500 ساعت چین - سنگ شکن. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا کارکرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت کند. اما سؤال این است: حسگر اثر انگشت چگونه کار می کند؟ جمعیت این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بودهاست که ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نفاط شهری و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستایی ساکن هستند. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان و برنامه نویسان در صنف دستگاه حضور و غیاب تهران است . مورد دیگری که بسیار مهم می باشد چگونگی اراده خدمات پشتیبانی توسط فروشنده دستگاه حضور و غیاب است.

از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک سامانه حضور و غیاب کاربردی می باشند. تشخیص چهره ( Face Detection ) یا شناسایی چهره ( Face Recognition ) کدام مهم تر است ؟ این دستگاه ها به صورت کارتی ، تشخیص چهره و یا اثر انگشت شخص را شناسایی و اجازه تردد را می دهند و مشاهده کاهش شارژ ورزشکاران در برخی از مدل های حضور و غیاب باشگاهی امکان پذیر است . بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. برای خرید دستگاه حضور و غیاب با کجا تماس بگیریم؟ همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید. از این قسمت می توان کاربران ثبت شده روی دستگاه را از طریق نرم افزار اکسس کنترل مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیر فعال نمود. نیازی به پرینت و استفاده از کاغذ ندارد و تمامی درخواست و تأییدیه ها از طریق نرم افزار انجام می گیرد.


برچسب‌ها :

شنبه 27 / 2 / 1399 - 11:47 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 274

3-7. اضافهكار: حضور در محل كار بيش از ساعات كاري اعلام شده اضافه كار تلقي ميشود. 3-5 كسركار: عدم حضور در محل كار بدون مجوز در ساعات كاري اعلام شده،كسركار تلقي ميشود. 3-9. مرخصي استعلاجي: مرخصي قابل استفاده براي هر شاغل در ايام بيماري، كه شركت تعهدي در قبال پرداخت حقوق در اين ايام ندارد. مدیریت کارآمد، سریع و هوشمندانه حضور و غیاب کارکنان می تواند به طور قابل توجهی کارایی کسب و کار را افزایش دهد و باعث کاهش هزینه های اداری شود و به تبع سود خالصی سازمان ها را بالا ببرد. در چنین کاربردهایی، قابل اطمینان بودن و سرعت شناسایی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در این مقاله سعی بر ارائه توضیح راجع به مفاهیم ip و انواع آن و کابردهای آی پی در دستگاه حضور و غیاب و همچنین استفاده از آی پی در نرم افزار حضور و غیاب می باشد. در مقاله ای از Trupti M. Kodinariya با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است.



     
  • شیت “گزارشات“


  •  
  • شیت “اطلاعات“


  •  
  • دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید


  •  
  • درگاه RS232 / RS485


  •  
  • در دسترس بودن انواع گزارشات از قبل آماده شده


  •  

 

 

همچنین جهت بهره برداری هر چه بیشتر از این امکانات، ابزار کاربردی سما در پلت فرم های IOS و Android پیاده سازی و ارائه گردیده است. نرم افزار حضور و غیاب برای پرسنل یک ابزار کاربردی است همان طور که نرم افزاری فوق العاده مهم در مدیریت صحیح منابع انسانی است. مسلمأ وجود این قابلیت بسیار کاربردی باعث می شود یک سری از عملیات اضافی و هزینه بر مثل نامه نگاری های درون سازمانی، تماس های تلفنی و … حذف شوند. بهترین روش برای نگهداری این اطلاعات استفاده از کامپیوتر و روشهای جدید و دستگاههای حضور و غیاب و نرم افزار های خاص آن می باشد . این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یك نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ كردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک ثبت زمان حضور و غیاب با استفاده از ابزارها و و روش های غیر استاندارد به جای دستگاه حضور غیاب بسیار وقت گیر است.

به علاوه استاندارد های IP66 و IP67 مقاومت بالای بدنه آن ها در برابر شرایط نامساعد خارجی را نشان می دهد. یعنی حضور و غیاب با جی پی اس سخت افزاری نیز علاوه بر جی پی اس نرم افزاری امکان پذیر است. درست چنین کاری را می توانید از طریق دستگاه های ردیاب جی پی اس ردیابان که برای افرادی که امکان نصب برنامه نرم افزاری روی گوشی خود ندارند، نیز انجام دهید. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان حضور و غیاب با جی پی اس و حضور و غیاب از طریق فعالیت کارمندان با سیستم کامپیوتری خود است. همچنین در برخی از مدل های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو می توانید از طریق وای فای اقدام به اتصال به دستگاه کنید. ما در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما یک فایل اکسل حسابداری آماده کردیم که به کمک این فایل حسابداری میتوانید به صورت راحت تر ساعات کارکرد پرسنل را محاسبه کنید .

این بانک شامل مشخصاتی از تصویر چهره افراد کشف شده در مرحله اول (فاز تشخیص چهره) می باشد. 3-12مرخصي ساعتی اول وقت: مرخصياي كه بدون اطلاع قبلي و حداكثر 3 ساعت از زمان شروع ساعت كار ميباشد. در این برنامه زمینه های متعددی برای ردیابی زمان دارد. برای مثال زمانی که چهره فردی توسط دوربین شناسایی می گردد، در صورت ورود فرد مورد نظر به قسمت های مختلف مجموعه، امکان tracking یا ردیابی آن فرد در هر لحظه وجود دارد. مدیران و کارفرمایانی که به دنبال افزایش سودآوری هستند به این نکته توجه کافی دارند و می داننذ که تا چه حد یک دستگاه حضور غیاب می تواند مثمر ثمر باشد. همچنین این دستگاه ها قدرت تشخیص بسیار قوی نیز دارند که میزان امنیت را بسیار بیشتر می­ کند. شیفتبندی پرسنل را ایجاد کند. 1-2-3 شیفت های استثنایی : بنا به شرایط محیطی نظیر شرایط جوی ، نظامات دولتی برای مدت محدود به دستور مدیر عامل ایجاد و مبنای محاسبه قرار می گیرد. قدم دوم باید رنج ip شبکه محل کار خود را پیدا کنید که می توانید از طریق cmd در منوی start دستور ipconfig را اجرا نمایید.

در صورتی که آی پی های پیشفرض دستگاه تغییر کرده بودند می توانید از طریق منوی تنظیمات در صورت فعال بودن، ip ست شده بر روی دستگاه را بیابید. سیستم تحت وب باید بتواند بر روی تمامی مرورگرهای اینترنت اجرا شود و هیچ محدودیتی از لحاظ مرورگر برای دسترسی به این سامانه وجود نداشته باشد. نکته مهمی که سازمانهای مختلف برای خرید این دستگاه باید به آن توجه داشته باشند، تفاوت قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که میتواند بر روی تصمیمگیری آنها تاثیرگذار باشد. اگر مجموعه ای در چند مکان مختلف واقع شده و یا مکان دفتر و کارگاه آن به صورت جدا از هم است، باید سیستم حضور و غیاب پیشرفته ای که قابلیت پوشش چند موقعیت مکانی را دارد تهیه کند. درصورتی که 2 راه فوق نتوانست کمکی کند از طریق برنامه های ipscanner می توانید ip را بیابید. قدم بعدی پیدا کردن ipمشخص شده دستگاه است.شما می توانید از 2 طریق این کار را انجام دهید . مرحله بعدی ورود به تنظیمات مودم مجموعه است.


برچسب‌ها :

شنبه 27 / 2 / 1399 - 9:56 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 291

اگر بخواهیم در خصوص سیستم حضور و غیاب مدرن در مدارس توضیح دهیم نیاز اصلی را می توان بحث نرم افزار حضور و غیاب بیان کرد. اگر از هیجان قابلیت های بی نظیر مدل Fara Af 390w جان سالم به در ببرید ، قطعا طراحی لوکس و مدرن این دستگاه شمارا هیپنوتیزم خواهد کرد . سرویس های رایگان پنل پیام کوتاه و هاست و فضای میزبانی سایت شما با کلیه امکانات به صورت هدیه پس از سفارش پروزه هر کدام از نرم افزارهای فاسافتکو برای شما فراهم است . اطلاعیه مهم : پشتیبانی رایگان نرم افزارهای فاسافتکو به مدت یکسال از تاریخ خرید نرم افزار میباشد و پس از این مدت سالانه مبلغ 300000 تا 400،000 ریال بابت تمدید پشتیبانی نرم افزارها دریافت می گردد. توجه : پشتیبانی تلفنی نرم افزارها فقط در ساعات اداری میباشد و در ساعات غیر اداری از طریق بخش پشتیبانی سایت و ایجاد تیکت امکان پذیر میباشد . در حقیقت این عضلات، قویترین عضلات بدن یک زن هستند. انقباض همین عضلات است که در هنگام زایمان بسیار شدید میشود و باعث خروج نوزاد و نیز درد زایمان میگردد. تحویل در محل.کلیه بارکدهای چاپی قبل از تحویل توسط بارکدخوان تست میگردد. از آنجا که این عضو دارای دیوارة عضلانی است میتواند منقبض یا منبسط شود.

واژن یکی از اجزای دستگاه تناسلی زنان- واژن لولهای عضلانی است که از فرج در بیرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتیمتر در زنان بالغ است. واژن در سمت داخل بدن به رحم متصل میشود. در اکثر موارد با اولین ورود آلت مردانه به داخل واژن این پرده پاره میشود و برای همیشه از خروجی واژن کنار میرود. از کاربردهای دیگر این اتوماسيون، مکانیزه نمودن پاركينگ جهت بهبود تردد خودروها در پاركينگ دانشگاه می باشد. اما شما برای ثبت تردد کارکنانتان نیازی به همه این ابزارها ندارید. دریافته ایم که تقریبا همه برای برنامه ریزی وظایف گروه ها و کارمندان و یا پست های کاری از برنامه کاری استفاده می کنند. قسمت های کاری این ویژگی را به علت قابل مشاهده بودن و اعتبار اطلاعات آن بسیار مطلوب می دانند. DS-K1104MK از سری دستگاه های کارت زن هایک ویژن است. عرضه و فروش این دستگاه ، در انواع مختلف توسط شرکت افق فرا ویژن با برند OFV در سه مدل تشخیص چهره، اثر انگشتی و کارتی انجام می گردد. DS-K1102MK از سری دستگاه های کارت زن هایک ویژن است.



     
  • تحقیر (Contempt)


  •  
  • 1 ماه و 5 روز پیش


  •  
  • 5- هک اسکنر از طریق اثر انگشت باقی مانده روی سطح


  •  
  • فضای ذخیرهسازی


  •  
  • ثبت حضور غیاب با کارت بدون تماس و اثر انگشت


  •  
  • کل: 0 ریال


  •  

 

 

اما امروزه با دستگاه های حضورغیاب جدید، شما حتما باید اثر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهید تا صحت ورود شما به اداره و یا آن محیط آشکار شود. فناوری سنسور اثر انگشت: که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت نوری و سنسورهای نسل پیشرفته پلیمری وجود دارد. این دستگاه کارت ساعت زنی تلفیقی از پردازنده قدرتمند جدید ، سنسور نوری نسل جدید سوپریما و الگوریتم شناسایی و تطبیق بهبود یافته اثرانگشت می باشد که کارایی بی همتایی را برای این دستگاه ارائه می دهد . ارائه مشاوره در جهت آسانسازی و اتوماتیک کردن کارهای تکراری و و اجرا و تحویل سریع سوپرژه پیشنهاد شده با تضمین و اموزش . جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. آداپتور جهت تامین برق دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این سربرگ از نرم افزار اکسس کنترل ویسمن شامل تب های لیست میهمانان، انتقال میهمان روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه می باشد. و گزارش تعداد غیبت ها و تعداد جلسات تشکیل شده گرفته شود ؟ دستگاه تناسلی داخلی از واژن، رحم، لولههای فالوپ (لولههای رحمی) و تخمدانها تشکیل شده است.

برای مشاهده قیمت ” لیست قیمت ساعت حضور و غیاب ” از تصاویر زیر استفاده کنید . بر اساس نوع غیبت و دلیل آن Veritime این زمان را در برنامه با قوانین دقیق لیست حقوق تطبیق می دهد تا پرداخت یا عدم پرداخت را مشخص کند. بر اساس قوانینی که وضع می کنید سامانه به طور خودکار قوانین پرداختی آن روز را اعمال میکند. در پوست بالای لبهها در پایین شکم ناحیة برجستگی عانه وجود دارد که در حین بلوغ با تجمع چربی زیرپوستی، حالت برجسته پیدا میکند و در روی آن و نیز در روی لبهای فرج، موهای تناسلی شروع به رویش میکنند. واژن محل قرار گرفتن آلت مردانه در حین رابطة جنسی است و با اعصاب موجود در آن لذت جنسی در حین رابطه جنسی را برای زن بوجود می آورد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۳ اینچ رنگی همراه با منوی فارسی و سخنگوی فارسی می باشد. قابلیت چیدن خودکار لیبل ها در صفحه به صورت سطر و ستون . راهنمای شماره زن فاکتور سوپر 21 - این نرم افزار قابلیتهای بسیار دیگری مانند چینش لیبل در صفحه به صورت خودکار و چاپ لیبل اموال و بلیط را نیز داراست .

و چاپ گروهی لیبلها با تعداد از قبل مشخص شده مثلا از یکی 4 تا از دیگری 20 تا و الی اخر . این نرم افزار جهت چاپ و طراحی انواع لیبل و بارکد به صورت گروهی از فایل اکسل خروجی نرم افزارهای مالی و حسابداری و حتی بدون نیاز به فایل اکسل کاربرد دارد. با این تقویم در نرم افزار زمانگیری خود، می توانید رویدادهای خود را ایجاد کرده و آنها را برای هر فردی یا گروهی خاص از کارمندان تان اعمال کنید. شناسایی و چهره نگاری از روش های مختلفی می تواند صورت گیرد که یکی از مهمترین آن ها شناسایی چهره توسط شاهدان و توصیف آن ها می باشد. دارای ماژول کارت خوان داخلی EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 کیلوهرتزی برای کارت های EM است. دارای ماژول کارت خوان داخلی EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 کیلوهرتزی برای کارتهای EM است. نکته اصلی این است که امروزه تقریبا اکثر شرکت های تولیدکننده دستگاه حضور و غیاب به تکنولوژی خاصی دست یافته اند که هیچکدام از روش های جعل و کپی اثر انگشت بر روی آن ها اثر ندارد.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 24 / 2 / 1399 - 2:41 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 290

اینجوری یک مقدار ازش ایثار بخواهی دیگر نمیتوانی ازش ایثار بخواهی، وجدان بخواهی وجدان هم پر، دیگر آمده ده سال توی کارخانۀ شما کار کرده وجدان دیگر باقی نمانده. ارتباط اين مدل با كامپيوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد. بعضی قسمت ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره حقوق به مدیران خود استفاده می کنند، و بعضی دیگر گزینه های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی های غیر ضروری را به کار می برند. جهت تعریف الگوی کاری دوره ای در یخش «طول دوره الگوی کاری»، گزینه «دوره ای» را انتخاب نمایید. این گزینه مربوط به تنظیمات فراخوانی می باشد و بطور پیش فرض تنظیم شده است و نیازی به تغییر ندارد . در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید.

اين سيستم براي پرسنل نيز قابل استفاده مي باشد که SMS ورود و خروج و تاخير آنها به موبايل مديريت اتوماتيک ارسال مي گردد. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. جهت امنیت پس از عملیات لاگین یک توکن در اختیار اپلیکیشن قرار می گیرد و سایر درخواست های اپلیکیشن از سرویس همراه با ارسال توکن انجام می پذیرد. مورد استفاده قرار گیرد. برای بیش از بیست سال، تشخیص چهره انسان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. راندمان بسیار بالای این سیستم در تشخیص موارد مشکوك و همچنین استفاده از الگوریتم های پیشرفته و هوشمند برای جلوگیری از بروز خطا در تشخیص، یکی از بزرگترین مزایای این سیستم می باشد. پشت دوربین یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت و وضوح بالا جهت نمایش چهره افراد، اطلاعات هر کدام و همچنین نمایش مانیتورینگ هم زمان، قرار دارد. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد. دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با … بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

  1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید
  2. سطوح مختلف دسترسی کاربران سیستم
  3. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  4. گروهبندی و دسته بندی کالاها و نمایش درختی کالاها

تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره وری در کار این میزان افزایش یافته است. در گذشته تکنولوژی های مشابه ، که توسط PC ها کنترل می شدند، بسیار گران بودند. البته تکنولوژی تشخیص اثر انگشت تقلبی آن منحصر به فرد است؛ طوری که می تواند انواع اثر انگشت تقلبی مانند کاغذ، لاستیک، پرده نازک غشایی، سیلیکون و ژلاتین را تشخیص دهد. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. در صورتی که تمایل به روش های سیمی ندارید، میتوانید از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به شبکه های بیسیم مانند وای فای را دارند خریداری کنید. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این مدل مراکز کنترل یا دستگاه حضور و غیاب (یا کارت خوان ها) به تنهایی و بدون نیاز به نرم افزار مرکزی، فرامین لازم را دریافت و یا صادر می نمایند. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus از محصولات بیومتریک شرکت ویردی (Virdi) است.

زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. برخلاف دوربین های معمولی ، دوربین های حرارتی می توانند تصاویر را حتی در شرایط کم نور و شب بدون استفاده از فلاش ضبط کنند. خوب پس بخشها چگونه از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می کنند؟ علاوه بر این دو ویژگی که این دستگاه به خصوص، تشخیص ۱۰۰۰ چهره به صورت دقیق و در نور کم نیز از خصوصیت های فوق العاده ی این محصول می باشد. اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 علاوه بر شناسایی تشخیص چهره، قابلیت شناسایی پرسنل به وسیله اثر انگشت ،رمز ، کارت هوشمند را دارا است. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است. از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. نکته: موضوعی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که دستگاه حضور و غیاب کارتی با توجه به قابلیتها و امکانات کم و نیز خطاها و مشکلاتی که دارد در سالهای اخیر کمتر مورد توجه قرار میگیرد.


برچسب‌ها :

سه شنبه 23 / 2 / 1399 - 8:50 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 252

بدیهی است با توجه به سفارشی سازی این کار مختص به همان مشتری میباشد کارفرما باید هزینه های احتمالی و زمان تحویل آن را مد نظر داشته باشد. دوربینهای فیلمبرداری قرار داده شده در مکانهای عمومی، جریان دادهها را به کامپیوتر برمیگرداند، که چهره هرر شخص را آنالیز کرده و با چهرههای تروریستهای مظنون مقایسه میکند. سیستمهای فناوری تشخیص چهره دارای نوعی راهکارها و فناوریها برای اسکن چهره هستند که شامل تصویربرداری حرارتی، فاصله نقشهبرداری بین ویژگیهای مهم چهره و آنالیز بافت سطحی پوست میشود. نوع دوم رنگ و ویژگیهای الگوی قرنیه چشم را اسکن و آنالیز میکند. نوع اول شبکیه چشم فرد را اسکن میکند و الگوهای عروق خونی در داخل شبکیه را آنالیز میکند. طبق گفته این شرکت، نرم افزار Rekognition قادر است چهره را تشخیص، آنالیز و حالت های آن را شناسایی کند. نرم افزار تشخیص چهره نیز توسط برخی از دولتها که به دنبال تروریستهای مظنون هستند،، بکار گرفته شده است.

یکی از مزیت های خوب این برنامه ها این است که به شما اجازه می دهد قفل تشخیص چهره را برای برنامه های خاص و تنظیمات عمومی گوشی خود استفاده کنید. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. اگر برای کارگاه و یا کارخانه خود به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب هستید ، این مدل با کاور صنعتی و امکانات انتقال اطلاعات به صورت بی سیم بهترین انتخاب برای شماست . انتخاب سیستم حضور و غیاب مناسب، با توجه به تنوع و فراوانی این سیستم ها کار چندان آسانی نیست. به علاوه پشتیبانی دستگاه از زبان فارسی و راهنمای صوتی فارسی، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از مجموعه ها و سازمان های درون کشور تبدیل کرده است. آوادا فارسی و راست چین شده در اختیار شما قرار میگیرد. بخش مدیریت و تنظیمات قالب نیز فارسی و راست چین میباشد. فرد برای دسترسی به سیستم کامپیوتر یا اطلاعات خاص بر رویی کامپیوتر که همچنان باید برای اسکن از یک بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنین کارت هوشمند، تلاش میکند.



     
  • 5 روز پیش


  •  
  • کیفیت تصویر ۳۲۰ *۴۸۰ پیکسل یا ۵۰۰DPI می باشد


  •  
  • تعریف الگوهاي غیر معمول براي رفت و آمد پرسنل


  •  
  • قابلیت Link با سیستم های حقوق و دستمزد


  •  
  • قفل الکترونیکی آنلاین و آفلاین | Electronic Online And Offline Lock


  •  

 

 

این دستگاه حضور و غیاب با قیمت اقتصادی برای مجموعه هایی که پرسنل کار یدی و فزیکی انجام میدهند مناسب هست و به هیچ عنوان برای این بخش دستگاه اثر انگشت توصیه نمی شود. قابلیت تشخیص چهره در دوربین مداربسته با تشخیص وثبت چهره افراد در تصاویرضبط شده ، مجموعه ای از چهره هارا گردآوری می کند و کاربر اتاق کنترل میتواند درهرزمان آن را بازبینی نماید . یکی از پرفروشترین دستگاه های حضور و غیاب در سال های اخیر که برای مجموعه های اداری تا 50 نفر پرسنل مناسب و کاربردی است . پاسخ: بله، ابعاد این نوع گیت ها هم در ارتفاع و هم در طول راهرو تا حدودی که به عملکرد سیستم آسیب نزند امکانپذیر است. پاسخ: انواع گیت شیشه ای به دلیل سرعت عملکرد بالا و اتوماتیک بودن سیستم باز شونده، بهره وری بهتری نسبت به گیت های سه شاخه دارند . به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود.

روشهای موجود جهت كنترل تردد و حضور و غیاب پرسنل مانند كارت و كلمه عبور مشكلاتی مانند گم شدن، فراموشی و سرقت را به همراه دارد. قدرت شناسایی اثر انگشت در زمانی کوتاه و حتی کمتر از یک ثانیه را میتوان از نقاط قوت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نام برد. برخی از لبتاپها دارای یک شکاف کوچکک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند. برخی سیستمهای امنیتی بیومتریک مستلزم استفاده از کارت هوشمند هستند. شناسایی افراد توسط این دستگاه بوسیله کارت RFID و کد صورت میگیرد . اگر در یک ماه ۷ روز تعطیلات رسمی داشته باشیم و کارمند ۱۹۱ساعت کارکرد خود را کارانجام داده باشد در این صورت اضافه کاری به او تعلق میگیرد؟ شرکت عصر ارتباطات مشرق زمین در زمینه دستگاه حضور و غیاب ، نماینده رسمی شرکت ZKteco می باشد . بهتازگی وسیلهای به اندازهی کارت بانگس تحتعنوان BeamU نیز عرضه شده است که میتواند تعداد بسیار زیادی از رمزهای عبور و فایلهای رسانهای را در خود نگهداری کند. در برخی از انواع مدل های گیت کنترل ورودی که در مشخصات آن ذکر شده به صورت واتر پروف طراحی شده و ضریب نفوذ پذیری آن بسیار پایین می باشد. برای مثال یک دفتر وکالت با تعداد 10 پرسنل نیازی به دستگاه تشخیص چهره نخواهد داشت و یک دستگاه کارتی و یا اثر انگشت بسیار کاربردی خواهد بود.

برخی از سیستمهای امنیتی بیومتریک با استفاده از نرمافزارهای تشخیص چهره انسان و دوربینهای فیلمبرداری دیجیتال، هویت فرد را تایید میکنند. رویترز نوشت عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران به حالت تعلیق درآورده است و مقامات صنعت هوانوردی کویت روز جمعه تصمیم گرفتند تا تمامی پروازها به مقصد و از ایران را متوقف کند. ما دقیقا این مورد بررسی کردیم تا سایت شما زیبا باشد. سیستمهای بیومتریک به عنوان ابزارهایی برای تایید یا رد امکان دسترسی فرد به کامپیوتر یا اطلاعات خاص درج شده بر روی کامپیوتر، مورد استفاده قرار میگیرند. سوال ۶: آیا امکان دارد مشتری ساعت حضور و غیاب موجود در سازمان را به عنوان پانل روی گیت خریداری شده تعبیه کند؟ کارتهای مایفر وکارتهای هوشمند به عنوان کلیدهای الکترونیکی در دستگاههای حضور و غیاب کارتی به کار گرفته میشود. دستگاههای بیومتریک چشم، مشابه خواننده بیومتریک اثر انگشت ،چشم فرد را برای تعیین هویتش اسکن میکند. برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن میکند. مانند اثرانگشت، ویژگیهایی صدای فرد برای هر شخص خاصی منحصر به فرد است. X- Station با طراحی منحصر به فرد ، حجم کوچک و قابلیت های گوناگون تحولی در زمینه سیستم های حضور و غیاب و کنترل تردد محسوب می گردد .

حرفه ای ترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت با ویژگیهای منحصر به فرد ارتباطی و امکان استفاده بر روی میز و یا نصب بر روی دیوار . سوال ۵: آیا دستگاه های کنترل تردد شیشه ای یا سه میله ای امکان استفاده به صورت دو طرفه را دارند؟ ما خواستار این هستیم که بهترین تجربه کاری استفاده از دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار را برای شما ایجاد کنیم. دستگاه حضور و غیاب برای محموعه ای هایی با تعداد حداکثر 5 نفر مناسب است و بدون نیاز به نرم افزار هم میتوانید گزارشات دریافت کنید. من این فایل رو برای حضور و غیاب سربازان یه پادگان دانلود کردم.به جز فیلدهای حاضر و غایب به فیلدهای دیگه ای هم نیاز دارم.باید چیکار کنم الان؟ سوال ۷: از انواع دستگاه کنترل تردد کدام نوع برای من مناسب است ؟ سوال ۴: آیا ابعاد دستگاه کنترل تردد قابلیت سفارشی سازی دارد؟ با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب به صورت … قابلیت ثبت 3000 الگوی چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد رکورد. دستگاه حضور و غیاب با قابلیت اثرانگشتی و دریافت اطلاعات از طریق فلش می باشد.


برچسب‌ها :

سه شنبه 23 / 2 / 1399 - 8:01 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 311

 

در سال 1684 اولین مستند جالب توجه در زمینه انگشت نگاری در جهان غرب توسط دکتر "نهمیا گرو" انگلیسی که بر پایه علوم پزشکی نوشته شده بود، به چاپ رسید. ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. می توانیم در جهت اصلاح عادات اشتباه از تشویق افراد به بهره وری مناسب از زمان پرداخته و در مجموعه خود از تکنولوژی دستگاههای حضور و غیاب ماداکتو بهره ببریم . ناهار منظم، کاهش استراحت های طولانی … بهره وری به طور قابل توجهی افزایش می یابد. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به عنوان یک راه حل مناسب برای امنیت محسوب می شوند، زیرا نیازمند هیج کلمه عبور، مدرک، کارت شناسایی و …. اگر به دنبال یک راه حل مناسب برای کنترل ساعات کار و روزهای مرخصی کارمندان و همچنین خلاص شدن از شر کارت پانچ های دستی می باشید، نرم افزارهای حضور و غیاب یک راه مناسب و قابل اعتماد می باشند.

 

 

و به عنوان یک راه حل کامل برای مدیریت زمان و وظایف در اختیار مدیران قرار میگیرد. به ازاي هريك را دراختيار شما قرار خواهد داد. ما نیز در شرکت فرزان کارت آسیا در کنار شما خواهیم بود و توصیههای لازم را به شما ارائه خواهیم داد.  در حالت Verify ( ST - PRO / V ) ابتدا شماره خود را از طريق صفحه كليد و يا كشيدن كارت وارد نموده ، سپس انگشت خود را روي سنسور قرار دهيد . این دوربین در قست بالایی ساعت قرار دارد و بوسیله این دوربین می توانید در هر زمانی که اراده کنید فرزند دلبندتان را ببینید. ماژول مدیریت تردد سیستم مدیریت تردد برای پوشش قوانین متنوع در حوزهی منابع انسانی و کارکرد، قابلیتهای مفیدی را در اختیار کارشناسان منابع انسانی قرار می دهد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. به عبارتی هر سازمانی بخواهد احراز هویت بیومتریکی با تصویر چهره انجام دهد، می تواند از این کتابخانه استفاده کند. در حوزه آشکارسازی محل چهره (face detection) تقریبا مسئله ای نمانده که حل نشده باشد؛ لیکن در حوزه بازشناسی چهره (face recognition) هنوز چالشهایی باقی مانده است.

 

  1. 1دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70
  2. آموزش Adaboost
  3. اشتراک در این موضوع…
  4. امکان تعریف تأخیر و تعجیل مجاز روزانه
  5. ثبت تمامی فرایندهای گردش چک

و از معایب آن می توان امکان سوء استفاده از کارت در ثبت حضور و غیاب و وابستگی به کارت جهت ثبت را نام برد. روزانه گزارشی ویژه برای راهکار هوشمندی تجاری از سیستم تردد دریافت میشود تا بهای تمام شدهی کالاها به شکل روزانه با توجه به مدت زمانی که پرسنل برای آن صرف کردهاند، محاسبه شود. انعطافپذیری بالای عوامل کنترل کارکرد در راهکار مدیریت تردد توانست به اجرایی شدن شناوریهای بسیار خاص سازمان برای تعاریف زمانی متنوع و سمتهای سازمانی موردنظر، 8 الگوی متناسب را تعریف و پیادهسازی کند. با پیادهسازی سیستم مدیریت تردد، فرایندهای دشوار و زمانبر محاسبهی حقوق و دستمزد، در کمترین زمان و بهشکل خودکار انجام میشود. سامانه مدیریت تردد می تواند در کنار مجموعهنرمافزارهای سیستم مدیریت سرمایه انسانی و در کنار سیستمهایی مانند کارگزینی، جبران خدمات یا مستقل از آنها پیادهسازی شود. اطلاعات مربوط به کارکرد، مانند اضافه کار،کسر کار، مرخصی و ماموریت میتواند بهطور خودکار در اختیار سیستمهایی نظیر جبران خدمات قرار میگیرد. این نرمافزار، امکان کنترل و مدیریت خودکار و متمرکز دادهها و تجهیزات سیستم را فراهم کرده و امنیت نگهداری و تبادل اطلاعات را تضمین میکند.

ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسبوکار موتور گردش کار، میتواند با حذف کاغذ و اختصاص کارتابل به مدیران، فرایند واحد منابع انسانی را مکانیزه کند. استفاده شرکت از سیستم حضور و غیاب بیومتریک به دستیابی به (ROI) مثبت کمک می کند. به کمک تصویر هرگز نمیتوانید این تکنولوژی را فریب دهید. Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت چهره ای از درهم آمیختن چند تصویر مختلف می باشد. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. در این مقاله تصمیم داریم دربارهی راههای دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی صحبت کنیم. قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی EB- 103 ارزان به همراه نرم افزار رایگان مناسب شرکتهای کوچک. به طور کلی دور زدن روش های بیومتریک احراز هویت، نظیر تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره یک امر ساده نیست و برای این منظور نیاز به دانش و هزینه فراوانی می باشد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند. در ابتدای کار، دستگاه از چهرهی تمام کارمندان سازمان، اسکنی دریافت میکند. قانون استفاده از مرخصی استحقاقی در شرکت های خصوصی و دولتی به نظر کارفرما هم بستگی دارد. هنگامیکه از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک به درستی استفاده می شود کارفرما قادر خواهد بود تغییرات را مطابق با تعادل کاری انجام دهد.

دوربین گوشی شما به دنبال حجمی شبیه به صورت انسان میگردد؛ حجمی که دو چشم، یک بینی و یک دهان داشته باشد. تخمدانها دو غده به اندازه دو بادام بزرگند که حدود چهار سانتیمتر بلندی و دو و نیم سانتیمتر پهنا دارند. میزان این مرخصی، دو روز و نیم در ماه و مجموعا ۲۶ روز در سال است و ایام تعطیل هفتگی یا تعطیل رسمی که بین روزهای مرخصی واقع می شود جزء این ۲۶ روز محاسبه نمی شود. در دستگاه های بیومتریک دو حافظه داریم. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است. همچنین، به دلیل یکپارچگی سیستمها باهم، دیگر نیازی به تجمیع اطلاعات از منابع مختلف به شکل دستی وجود ندارد. انواع مرخصی بر اساس دلیل عدم حضور، میزان روزهای آن و حقوق حاکم بر آن متفاوت است. سپس ویژگی های استخراج شده, با استفاده از BPNN ها (back propagation neural network) تمرین داده می شوند تا فضای ویژگی ها به کلاسهای متفاوت دسته بندی شوند.

نوآوری ها و تکنولوژی های جدید سبب پیشرفت های زیادی شده است که به رونق کسب و کارها و بهره وری بیشتر کمک می کند. استفاده از این نوع سیستم، سرقت زمان توسط کارکنان را از بین می برد، بهره وری افزایش یافته و ROI بسیار بالایی ارائه می شود. با استفاده از این امکان، کاربران می توانند با اسکن کردن چشم های خود، از یک متد امنیتی بسیار امن استفاده نمایند. برای بر طرف کردن این مشکلات سیستم های ورود و خروج هوشمند به بازار ارائه شدند. ۱️⃣ استفاده از مرخصی برای کارکنان ۲/۵ روز در ماه، ۳۰ روز در سال با احتساب ۴ روز جمعه است. در پنجره باز شده بر روی گزینه local users and groups کلیک کرده و گزینه users را باز کرده و بر روی administrator دبل کلیک می کنیم. از آنجا که ویژگی های بیومتریک منحصر به فرد هستند و قادر به جعل و یا کپی نمی باشند، تعیین هویت با استفاده از این ویژگی ها دقیق ترین گزینه برای شناسایی کارمندان است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 23 / 2 / 1399 - 5:41 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 265

این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. این نوع از اسکنرها قدیمیتر بوده و تکنولوژی به کار رفته در آنها نیز سادهتر است. پس جمعبندی شما این است که از دل این ساختارها و مکانیسمهای انضباطی مدرن غیر از استثناها بهطور طبیعی هویت مجاهدانه بیرون نمیآید؟ این نوع اسکنر بر اساس این اصل عمل میکند که هرچه فاصله انگشت با اسکنر کمتر باشد، امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر است. داستگاه های اسکنر اثر انگشت قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی دارند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. اخیرا محققانی از دانشگاه آلبانی درصدد هستند تا با یک روش جدید ترکیب شیمیایی اثر انگشت را تجزیه و تحلیل کنند تا جنسیت صاحب آن اثر انگشت مشخص شود . به طور کلی با توجه به قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نوع ارتباط آن میتواند یکی از موارد پورت سریال (Rs232)، مودم، شبکه سیمی (Rj45)، پورت Usb، شبکه بی سیم (Wifi)، رابط اکسترنال تخلیه باشد.

  1. محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد
  2. آیفون خود را ریستارت کنید
  3. سنسور اثر انگشت
  4. وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان

این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. حال کلاس لازم برای تشخیص چهره را با استفاده از بارگذاری فایل XML مربوطه ایجاد میکنیم. شرکت هایی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید. به علت ترشحات چربی زیر پوست این آثار انگشت بر اجسام صاف قرار میگیرد که همچنین برای وضوح آن میتوان از پودری استفاده کرد که جذب این چربیها شده و آنها را به صورت واضح نمایان سازد. بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود .

اگر دستگاه حضور غیاب، کارتخوان داشته باشد که توسط دستگاه شناسايي شود علامت کارت به همراه نوع آن در کنار علامت باتري نمایش داده خواهد شد. در واقع عملکرد آن مانند عملکرد یک دستگاه فتوکپی است. امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. هر یک از مکالمات آنها با این هدف زمزمه می شوند که باکتری ها قبل از آغاز حمله به ارگانیزم میزبان خود که می تواند بدن شما باشد، دریابند چند نمونه از گونه های آنها در موقعیت حاضرند. من دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه ی لیزر موهای زائد، بلیط کیش داشتم و اصلا از این جریان باخبر نبودم که نباید تا ۱۰ روز در تماس مستقیم با آفتاب باشید!

جالب است بدانید شرکت Vkansee در سال 2015 یک اسکنر اثر انگشت نوری با رزولوشن 2000DPI برای گوشیهای همراه ارائه کرد که در نوع خود یکی از برترین تکنولوژیها به حساب میآید. هنگامی که شما برای اولین بار Lenovo VeriFace را راه اندازی می کنید، تنظیم اتوماتیک وب کم و میکروفون متصل شده انجام می شود و همچنین برای ایجاد یک مدل از چهره کاربر پیشنهاد شده است. البته در این بین کارمندان وظیفهشناسی هم هستند که در هر شرایطی راه شانه خالی کردن و پیچاندن ساعتهای کاری را پیدا میکنند و مدیر بینوای خود را فریب میدهند. این بدین معناست که میتواند زیر شاسی و شیشه گوشیهای هوشمند تعبیه شود. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. حسگر اثر انگشت یک دستگاه ورودی دادههای دیجیتالی است که اثر انگشت انسان را خوانده و آن را به مجموعه تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی قابل پردازش در نرمافزارهای اثر انگشت تبدیل میکند.


برچسب‌ها :

شنبه 20 / 2 / 1399 - 4:25 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 318

میهن مارکت - لیست قیمت فروش روزانه آنلاین و رقابتی فروشندگان چمن زن ، علف زن دستی و موتوری برند ماکیتا makita. مدل 4552 یک علف زن موتوری محصولی از شرکت رونیکس با وزن 7.1 کیلوگرم می باشد. پخش ابزار نوین مهر NMT - علف زن ها علف زن. … جهت دریافت تعرفه قیمت ,مشاوره رایگان و توضیحات محصولات با ما تماس بگیرید … توزیع کننده حرفه ای در زمینه پخش ماشین الات و ابزار الات باغبانی. پشتی … پخش انواع علفزن علفتراش علف زن دوشی و پشتی پایین ترین قیمت علفتراش چینی و اصلی ه … پخش دستگاه علفزن چندکاره روتیواتوردار مشابه تیلر کلتیواتور علفزن علفتراش دوشی پش. اولین و اصلی ترین روش به کار گرفته شده در دستگاه های حضور و غیاب، استفاده از سیستم کارت خوان برای ثبت ورود و خروج از شرکت است. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد. ❇ اتوماسیون صنعتی: اتوماسیون صنعتی به معنای استفاده از ابزارهای کنترلی (مثلا رایانه) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های تولید است.

برای این منظور تنها با نگه داشتن صورت شما در برابر صفحه تلفن همراه قادر خواهند بود قفل آن را باز کنند. با اینکه این شیوه کار شما را بسیار راحت می کند ولی کارایی آن بستگی شدیدی به این دارد که نرم افزار مورد نظر از چه میزان امنیتی برخوردار است. ماشین لباسشویی طلا مورد استفاده برای گیاه طلا در معدن.ماشین آلات پردازش طلا دریافت قیمت » گیاهان استخراج از معادن طلا برای فروش در آفریقای جنوبی . چت با فروش » تک فک و ماشین آلات سنگ شکن - arsima. ماشین چمن زن هوندا: کوتاه کردن علفها با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت! تیلر کاما …. علف زن اولیمک. اره با طول …. تاريخ : دوشنبه چهارم آذر ۱۳۹۲ … علـــــف تراش اره موتــــــوری و . یونجه چین و حاشیه زن و … - سبـــــــــزکــــــــاران - مرکـــز … سقوط استثنایی قیمت ها و فروش اقساطی . همراه قیمت فروش کارخانه سنگ شکنی, کارخانه فرآوری زغال سنگ, کارخانه چین تن در ساعت .

تجهیزات فرز قیمت از سنگ شکن vsi 50 تن ساعت قیمت مورد استفاده سامسونگ خرد کن کارخانه 250t h لیست قیمت چرخ مرگ mgd 38l های گیاهی قابل . نمک ماشین های خرد کن. یک ربع پیش. دستگاه آسیاب خرد کن. ماشین آلات آسیاب چرخ. سنگ زنی ماشین آلات و فک سنگ شکن چین . سنگ 500 ساعت چین - سنگ شکن. تن زغال سنگ کارخانه سنگ شکنی در ساعت چین. استفاده از سنگ شکن تن در ساعت. سنگ شکن دانه ها هزینه کارخانه سنگ شکنی سنگ معدن کروم کارخانه سنگ شکنی - تولید کننده سنگ شکن . قیمت موتور علف زنی - سایت قیمت ها. موتور دوزمانه 25/4cc با قدرت 1/3hp. مجهز به تیغه فولادی برای حاشیه زن. FS 120. مشخصات. قدرت موتور 1HPبا تیغه 60 سانت. لیست قیمت ماشین چمن زنی: مقایسه مشخصات و آخرین قیمت ها ,. از فروشگاه های مختلف با آخرین قیمت های روز، مشخصات کامل و عکس , لیست قیمت ماشین چمن زنی: .



     
  • (شناسایی از طریق امضاء)


  •  
  • نگهداری آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل و


  •  
  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبکه ای


  •  
  • 5دستگاه حضور غیاب مدل F70


  •  

 

 

آخرین آگهیهای تجهیزات و ماشینآلات در شهر تبریز. از فروشگاه های مختلف با آخرین قیمت های روز، مشخصات کامل و عکس . مدیران با ورود به برنامه تحت وب میتوانند درخواستهای زیر مجموعه خود را ببینید و در صورت نیاز درخواستهای آنها را تایید یا رد کنند. در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید تعداد پرسنل شرکت، گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه ترددها را بررسی کرد تا بتوان دستگاهی متناسب با نیاز سازمان تهیه کرد. این سیستم بدون نیاز به استراحت با دقت بسیار زیاد ناظر بر رفتار افراد بوده و در صورت بروز رفتار و حرکات مشکوك، سریعاً عکسالعمل نشان داده و مراتب را به اطلاع مسئولین ذیربط خواهد رساند. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟


برچسب‌ها :

شنبه 20 / 2 / 1399 - 4:04 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 270

 

۱۴. امکان ثبت مجوز اضافه کاری مورد استفاده در سازمانهایی که قبل از انجام اضافه کار ، کسب موافقت مدیر مربوطه الزامی است. خب ببینیم سیستم نوین تشخیص چهره چگونه کار می کند. این دستگاه یکی از کاملترین دستگاه های حضور و غیاب شرکت افق فرا ویژن میباشد که شامل تشخیص چهره ، اثر انگشت و کارت میباشد . دستگاه های حضور و غیاب کارت فینگر، نصب در 24 ساعت، سنسور نوری ضد خش ، 10 سال خدمات پس از فروش. شرکت سیتکس مبتکر نسل ششم دستگاههای حضـور و غیاب است با ویژگی های … از ۶ ماه گارانتی تعویض، ۶ ماه گارانتی تعمیر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. مقایسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهکو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رایبه زودی. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت ، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب مدل KTA-630 می باشد. با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتی قرار دهيد.

 

  1. (شناسایی از روی هندسه دست)
  2. آسیاب چکشی معمولی
  3. اعمال قوانین محاسباتی بر اساس شرایط سازمان
  4. نرخ پذیرش اشتباه
  5. ایمنی ارتباط با کامپیوتر با تعریف کلمه عبور

از سوی دیگر دستگاه حضورغیاب و گیت کنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهای مدیریت باشگاه، عمل نمی کنند. 1.200.000 هزار تومانقیمت خرید دستگاه بدون احتساب مالیات و هزینه ارسال پستی می باشد . ارسال براي تمامي نقاط کشور امکان پذير مي باشد. هنگامی که کارمند جلوی دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، دستگاه چهره فرد را دریافت کرده و یک تحلیل دو بعدی یا سه بعدی از نقاط صورت انجام می دهد که برای هر کارمند منحصر به فرد است. با استفاده از این نرم افزارها امکان مدیریت و کنترل دانش آموزان و همچنین معلمین بسیار ساده شده و دیگر نیازی به روش های فیزیکی کنترل نخواهد بود. مالیات را به سه روش محاسبه کنید. در این روش كابران از هفتههای قبل یا روز قبل نسبت به رزرو غذای مورد نظر خود اقدام نموده پس از رزرو به محل توزیع غذا مراجعه خواهند نمود. آخرین موردی که در جریانراهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی باید به آن اشاره کنیم، گرفتن خروجی از دستگاه است.

دستگاههای اثر انگشتی نسبت به سایردستگاههای حضور و غیاب رواج بیشتری دارند و تقریباً در همه سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی از آنها استفاده میشود. این دستگاه برای کلیه شرکت ها ، ادارات و مکان هایی که قصد دارند از یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و کارآمد و همچنین با قیمت مناسب بهره مند شوند ، قابل استفاده می باشد. برای مشاهده قیمت ” قیمت ساعت حضور غیاب ” از تصاویر زیر استفاده کنید . چرا باید از دستگاههای حضور و غیاب استفاده کنیم؟ هر کدام از دستگاههای حضور و غیاب علاوه بر صفحه کلید و بخشهای معرفی شده در بند قبلی، دارای یک بخش برای تأمین جریان الکتریکی و یک بخش برای ورود و خروج اطلاعات است. 3.در شماره ۳ میتوانید شماره دپارتمان یا همان بخش را در آن وارد کنید تا کارکنان به صورت مجزا دسته بندی شوند. حتما هنگام خرید اسکنر به این محدوده دمایی و دمایی که شما قرار است دستگاه را در آن قرار دهید توجه ویژه نشان دهید.

تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. معمولاً هر کدام از این دستگاهها به اندازه ۱۰۰۰ اثر انگشت فضا در اختیار شما قرار میدهند. این دستگاهها ساز و کار بسیار سادهای دارند و استفاده از آنها بسیار راحتتر از حد تصور ماست. با این که این دستگاهها از قدیمیترین دستگاههای حضور و غیاب محسوب میشوند و پس از آنها مدلهای پیشرفتهتر و بهتری به بازار امده است؛ اما هنوز هم این دستگاهها طرفداران مخصوص به خود را دارند. اما اگر قبلاً از این دستگاه استفاده کردهاید و اطلاعات آن ثبت شده است، با کمک گزینههای دیگر میتوانید نسبت به اطلاعات آنها آشنایی پیدا کنید و حتی برخی از آنها را حذف یا مجدداً اضافه کنید. با فشار دادن این گزینه، وارد صفحه دیگری خواهید شد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. پیش نمایش نوع کاری انتخاب شده نشان داده خواهد شد.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 17 / 2 / 1399 - 4:14 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 322

 

همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. البته با این وجود می توانید خلا سیم کارت را با اتصال آسان به گوشی هوشمند خود پر کنید. در مواقع عادی در این ساعت هوشمند مانند دیگر انواع ساعت های هوشمند یک ساعت کلاسیک نمایش داده می شود اما نکته ی قابل توجه اینجاست که این ساعت اصلی قابل تغییر می باشد. این محصول این امکان را فراهم میآورد تا مشتری بتواند انواع گروهای حراستی, نگهبانی, پرستاری و چرخشی را در نرمافزار مشخص نماید. استفاده از نرم افزارهای چهره نگاری پیشرفته و توصیف و کمک شاهدان امروزه موجب شده تا شناسایی افراد به راحتی صورت گیرد. تمامی حقوق نرم افزار حضور و غیاب کارا وب متعلق به شرکت دانش بنیان کارا دوهزار می باشد. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید. به هرحال شما میتوانید از SD کارت روی ساعت خود استفاده کنید. کنترل دوربین شما با این ساعت !

 

این دوربین صورت شما را با اشعه فروسرخ اسکن می کند و با توجه به مدت زمان موج بازگشتی، عمق نقاط مختلف صورت شما را تشخیص می دهد. اين سيستم به راحتی با چسباندن تگ بر روی بار مسافران و قراردادن يك سری آنتن و در نهايت خواننده در اطراف و نيز قفسه های نگهداری بار مسافران به راحتی قابل اجرا مي باشد. در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. صفحه نمایش در دستگاه حضور و غیاب به صورت ۲/۸ اینچی رنگی بوده و قابلیت نمایش فارسی و تقویم شمسی و همینطور سخنگوی فارسی می باشد. نرم افزار حضور و غیاب ضمن کنترل این موارد، کلیه زمان تلف شده را محاسبه میکند و در برنامه انتهایی پرداخت دستمزدها میآورد. این نرم افزار بر پایه بانک اطلاعاتی SQL Server طراحی گردیده و امکان برقراری ارتباط با دیگر بانک های اطلاعاتی را نیز دارا می باشد. این نرم افزار جهت چاپ و طراحی انواع لیبل و بارکد به صورت گروهی از فایل اکسل خروجی نرم افزارهای مالی و حسابداری و حتی بدون نیاز به فایل اکسل کاربرد دارد.

  • صفحه نمايشگر لمسی و گرافیکی
  • کیفیت تصویر ۳۲۰ *۴۸۰ پیکسل یا ۵۰۰DPI می باشد
  • ثبت ورود و خروج خودروها تنها با یک کلیک در اکسس
  • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • پشتیبانی از لنزهای C/CS
  • دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی
  • 0 الی 45 درجه سانتیگراد

ما بخش ویدئوهای آموزشی را برای رفع مشکلات نرم افزاری شما راه اندازی کردیم که در تمامی ساعات شبانه روز می توانید آنها را دانلود و مشاهده نمایید و به آسانی مشکلات نرم افزاری خود را حل کنید. برای پیدا کردن پیکسلهای پوست از تقسیمبندی رنگ استفاده میگردد. هیچ گاه نگرانی برای گم کردن ندارید: بسیاری از شرکت ها هنوز هم از کارت ها برای ثبت زمان ورود کارمندان استفاده می کنند. بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. حافظه داخلی 128 مگابایتی این محصول نیز قابلیت نگاه داری تصاویر گرفته شده با دوربین را دارد. جزئیات توزیع شدت پیکسل سه بعدی ، تاثیرات نور محیطی را به هنگام دریافت و ثبت تصاویر چهره به حدااقل می رساند. دستگاه حضور و غیاب FaceStation برای شناسایی چهره 25 نقطه از صورت را جهت شناسایی استفاده می کند و تغییرات چهره را در هنگام شناسایی مد نظر قرار می دهد. هدفمان این است که تمییز دهیم یک نقطه ی تصویر در مقایسه با نقاط پیرامونش چقدر تاریک است.

برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. عملکرد سیستم تشخیص چهره آیفون چگونه است؟ با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به كامپیوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره یا كلمه عبور آنها را تعریف كرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-900 مي باشد. شناسایی و تطبیق كاربران با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور یا تركیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب تشخیص چهره كارابان مدل KTA-900 می باشد. کیفیت بالا در اسکن اثر انگشت، برخورداری از استانداردهای بین المللی و تکنولوژی تأیید شده به عنوان سیستم احراز هویت در پروژههای نظامی و شناسایی ملی از مهمترین ویژگیهای این برند است. به گزارش گروه اقتصاد بینالملل فارس، رویترز مدعی شد یک خبرگزاری عراقی اعلام کرده است عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران را به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است. سپیدار سیستم نیز برای حفظ یکپارچگی و کمک در مدیریت بهتر فرآیندهای کنترلی در شرکتها، اقدام به تهیه نرم افزار و سخت افزار تردد نموده است.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 17 / 2 / 1399 - 2:52 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 292

روی گزینه FILE کلیک می کنیم تا فایل های زیر باز شود . در این پنجره میتوانیم تایم کاری را تعیین کنیم. محاسبات نرم افزار بر اساس این تایم کاری خواهد بود. سیستم تحت وب گزارشات کنترل کارکرد WebKart با اتصال به بانک اطلاعات نرم افزار WinKart امکان مشاهده میزان کارکرد را از طریق اینترنت و شبکه های داخلی به تمامی پرسنل سازمان می دهد. شرکت آرمان سیمرغ پارسیان با بیش از 12 سال تجربه مدیریتی، ارائه دهنده مطرح ترین برندهای تولید کننده سیستم های حضور غیاب و کنترل تردد بیومتریک جهان در ایران است. در این سیستم روز و ساعات کارکرد کارمندان به صورت افقی در یک خط به چاپ می رسید. این پیشرفت به گونه ای بود که آن ها می ­توانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص کنند.

در سازمان هایی که حضور و غیاب به صورت دستی یا دستگاهی انجام می­ شود، جمع بندی حضور و غیاب تمام کارکنان، جداول زمانی کاغذی و… کیفیت و سرعت حضور و غیاب را پایین می آورد. حتی در شرایطی که از نرم افزار حضور و غیاب استفاده می­ شود، امکان اشتباه در وارد کردن اطلاعات و یا نیاز به زمان زیاد برای انجام فرآیند حضور و غیاب، وجود دارد. در حقیقت هدف اصلی نرم افزار های حضور و غیاب، انجام محاسبات مربوط به کسر کار، اضافه کار و کارکرد کارکنان است. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. اگر سیستم کامپیوتر شما ویندوز xp است، آنگاه دات نت فریم ورک نسخه ۲٫۰ باید بر روی سیستم شما نصب شود. افرادی که قصد خرید دستگاه حضورغیاب را دارند، باید با توجه به ویژگی هایی که این دستگاه ها دارند، نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام نمایند.

 

پلیس باید یک پایگاه دادهی تشخیص چهره میساخت و به این منظور یک کاربر انسانی باید مجموعهای از نقاط کلیدی مثل مردمک یا گوشهی چشم را روی تصویر چهرهی هر سوژه مشخص میکرد. دو نقطه ضعف عمده این دستگاهها ، احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت (ثبت کارت توسط شخص دیگر ) می باشد. بهعلاوه نباید احتمال تبعیض نژادی و حتی تصمیمگیریهای نژادپرستانه را نادیده گرفت. بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. گواهی ثبت اختراعی که به تازگی در امریکا ثبت شده یک دوربین بدنی را توصیف میکند که هنگام شناسایی چهره یک مظنون شروع به ضبط تصاویر میکند. یکی از این روشها، تحلیل بافت پوست است که گفته میشود با تحلیل فاصله بین منافذ پوست میتوان بر مشکلات و چالشهای تشخیص چهره غلبه کرد. هنگامی که الگوریتم به تعداد کافی از این جزئیات را تشخیص داد و ثبت کرد، آنگاه مطمئن می شود چیزی که در روبرویش قرار گرفته صورت یک انسان است.

 



     
  • در دسترس بودن انواع گزارشات از قبل آماده شده


  •  
  • پرداخت به موقع حقوق کارکنان


  •  
  • برخي ويزگي های دستگاه


  •  
  • دید در شب مناسب


  •  
  • رنگ سازمانی


  •  
  • دید در شب


  •  

 

 

در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. چگونه کنترل دسترسی قادر است با متد های مختلفی به عنوان یک ابزار موثر برای بهبود راندمان و سود تجاری در یک سازمان به کار گرفته شوند. این دستگاه حضور و غیاب یک ماشین ثبت زمان بود که از چرخ دنده های متعددی که توسط حرکت ساعت کنترل می­ شدند، تشکیل شده بود. در سال ۱۹۸۹, Kirby و Sirovich یک روش جبری برای محاسبه ساده ی eigenface ها ارائه کردند. برای مثال اگر کابر شناسایی شده مذکر و در بازه سنی 12 الی 22 سال باشد، تبلیغات مرتبط با بازیهای کامپیوتری فیفا برای وی ارسال میگردد. بعد ، اثر انگشت وی هنگام تردد با اثر انگشت ثبت شده مقایسه و در صورت تطابق، تردد این فرد ثبت می شود. هدفمان این است که تمییز دهیم یک نقطه ی تصویر در مقایسه با نقاط پیرامونش چقدر تاریک است.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 17 / 2 / 1399 - 1:44 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ